Regulamin sklepu www.naturadlaciala.pl
Sklep internetowy, działający pod adresem www.naturadlaciala.pl prowadzony jest przez firmę Doḡal Sp z o.o. , nr NIP 9731017899, z siedzibą w Droszkowie, ul. Klonowa 7, adres prowadzenia działalności ul. Zielonogórska 8.
Kontakt:
e-mail: sklep@naturadlaciala.pl
tel. 697 776 863.
Najważniejsze punkty regulaminu:
- Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT
- Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy, SMS 697 776 863 lub e-mailem: sklep@naturadlaciala.pl
- Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kurierem DHL, paczkomatami InPost..
Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki. - Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem - przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki, poprzez system PayU
- W terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
Pełna treść regulaminu:
I. Postanowienia ogólne
II. Realizacja zamówienia
III. Gwarancja zwrotu towaru i bezpieczna przesyłka
IV. Ochrona danych osobowych
V. Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie przy składaniu zamówienia.
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres: sklep@naturadlaciala.pl Możliwe jest także pisemne złożenie zamówienia poprzez pocztę tradycyjną - listem poleconym.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
II. Realizacja zamówienia
- Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się dostarczać produkty wolne od wad.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
- W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
- Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
- Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera DHL lub Paczkomatów InPost. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
- Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
- Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.
- Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- W przypadku przedpłaty na konto pieniądze na koncie muszą się pojawić w ciągu 10 dni. Jeśli się tak nie stanie transakcja zostaje anulowana.
a) Poprzez system PayU.
b) Przelewem na rachunek bankowy.
Dane do wpłaty:
Doḡal sp z o.o.
ul. Klonowa 7
66-003 Droszków
mBank: 65 1140 2004 0000 3402 7773 1919
Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek. Przy odbiorze, czyli za pobraniem przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu.
III Czas i koszty transportu
Zamówienia złożone i opłacone w dniu roboczym do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12 realizujemy w następnym dniu roboczym.
Czas dostarczenia przesyłki to:
Przesyłki krajowe
- Poczta Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych
- Kurier DHL - zaplanowany termin dostawy do 1 dnia roboczego
- Paczkomaty - zaplanowany czas dostawy do 2 dni roboczych
Przesyłki zagraniczne
- Poczta Polska – zaplanowane (nie gwarantowane) doręczenie w ciągu 7 dni roboczych w zależności od miejsc przeznaczenia.
KOSZTY WYSYŁKI:
Przesyłki krajowe - Poczta Polska
do 30 kg – 11,5 zł
Przesyłki krajowe - kurier DHL
0 - 30 kg - 18 zł
Paczkomaty
0-10 kg 12 zł
Pobranie:
do 30 kg – 25 zł
Darmowa dostawa
dla zamówień powyżej 250 zł
IV. Prawo do odstąpienia od umowy, reklamacje
- Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. VII Regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.
- Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
- Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu .
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres firmy. Koszt zwracanego przedmiotu sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
V. Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie biuletynu jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w celu wysyłania biuletynu.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 25 maja 2018, gdzie nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Więcej informacji w zakładce: "Polityka prywatności"
VI. Postanowienia końcowe
- Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy i brzmi on następująco:
Dogal sp z o.o.
ul. Zielonogórska 8
66-003 Droszków
- Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.
- O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.
VII. Wzór formularza odstąpienia od umowy
(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Dogal
ul. Zielonogórska 8, 66-003 Droszków
naturadlaciala.pl
sklep@naturadlaciala.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.